onsdag 6. august 2008

Jeg har blitt tagget av Elin

Her er reglene:
"Hver spiller svarer på spørsmålene om seg selv. I slutten av innlegget gir du det videre til 3 andre personer og fører opp navnene deres. Så legger du beskjed hos dem om at de er tagget og ber dem lese din blogg. La personen som tagget deg vite det når du har lagt inn svar."

1: Hva gjorde du for 10 år siden? Begynte som lærling der jeg jobber idag. 18 år og levde vel litt livet.... eller no sånt..

2: Nevn 5 ting du har/hadde på "gjøre-lista" di idag: Solings, solings, se sex og singelliv, se sex og singelliv, og ikke minst se sex og singelliv! (Kalles ferie...)

3: Snack jeg liker? Lakris og saltgodter

4: Ting jeg vil gjøre som milliardær? Hus og lang sydenferie!

5: Steder jeg har bodd? Hunstad, Mørkved, byen, Skeid, Grønnåsen, byen, Skeid... i Bodø

1 kommentar:

Elin - Varøyrampen sa...

Ha lagt igjen hilsen/award te deg på sia mi:)