søndag 20. mars 2011

Jakke, lue og vottesokker


Strikket denne jakken, lua og vottesokkene etter oppskrift fra boka Myk start. Ei bok jeg har lånt av ei venninne (men som jeg virkelig ønsker meg!) med masse fine strikkeoppskrifter til baby.
Jeg brukte garnet fra drops, Alpaca, i turkis (kan se blått ut på bilde). Smart jakke med trykknapper og knapper som pynt :) Enkel å strikke og enda enklere å montere :)
Luen og vottesokkene er også enkle å strikke og montere.
Dette er mitt første prosjekt til min lille i magen! Ett søtt lite sett ble det i et godt garn.

3 kommentarer:

Toril sa...

Tjoho, så fint det ble!
Dette blir nok en favoritt :-)

Elin - Varøyrampen sa...

derre va kjempefint:) D samma me lua å skjerfe t din kjære:) Du e døktig:)))

shygirl sa...

Heisann. :)
Nydelig sett, det er så flott med litt andre farger enn lys blå og rosa til de små. :-))
Du lager mye fint. :)